| ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ | ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ |




Σημειώσεις - 194

Του ΤΥΦΛΟΠΟΝΤΙΚΑ

Δημοσίευση: 01-04-2013 - Στήλη: ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ - Φύλλο:194




Με 148 «ναι» εξουσιοδοτήθηκε ο κ. Υπουργός Παιδείας
Με 148 «ναι» ψηφίσθηκε κατά πλειοψηφία η τροπολογία που ουσιαστικά εξουσιοδοτεί τον Υπουργό Παιδείας να «κόβει και να ράβει» Τμήματα, Σχολές, Πανεπιστήμια! Την σχετική τροπολογία καταψήφισε η ΔΗΜ.ΑΡ. Παρόλο που ψηφίσθηκε από την πλειοψηφία, όπως την προβλέπει ο Κανονισμός της Βουλής για τις ψηφοφορίες, είναι βέβαιο ότι θα προτιμούσε ο κ. Υπουργός να έχει ψηφισθεί από τουλάχιστον 151 βουλευτές ή και περισσότερους, έτσι ώστε να αποφεύγονται τα πικρόχολα σχόλια. Η ουσία, πάντως, της όλης υπόθεσης δίνει την αίσθηση της προχειρότητας και της βιασύνης.

Προχειρότητα και βιασύνη [1]
Η προχειρότητα και η βιασύνη σίγουρα συνόδευσαν το σχέδιο «Αθηνά» σε όλες τις φάσεις του: τυπογραφικά λάθη (στο 1ο σχέδιο η Ιατρική του Ε.Κ.Π.Α. εντασσόταν στη Σχολή Θετικών Επιστημών!), παράδοξα (στο 1ο σχέδιο παρέμεναν Τμήματα χωρίς μέλη Δ.Ε.Π., ή παρέμεναν «άθικτα» Πανεπιστήμια, τη στιγμή που άλλα με παρόμοια χαρακτηριστικά «θίγονταν»!) και παράλογα (συγχωνεύεις Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική και Ισπανική Φιλολογία απλώς και μόνο επειδή είναι «Ξένες» Φιλολογίες!). Για να μην αναφερθούμε στην Α.ΔΙ.Π., που μάλλον έμαθε για το σχέδιο από τα Μ.Μ.Ε.!

Οι «ειδικοί»
Σχετικά με το σχέδιο «Αθηνά» πολλά γράφονται για μια Εταιρεία Συμβούλων, θυγατρική ΙΕΚ, που πήρε μια μελέτη σχεδόν 150.000€(!) με τίτλο «Μελέτη για την αποτύπωση του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας» (ΑΔΑ: Β4ΜΒ9-ΗΣΖ), λες και δεν ξέραμε τον ακαδημαϊκό χάρτη της χώρας και δη οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου, καθώς και για μια έρευνα της κοινής γνώμης με τίτλο «Διερεύνηση και Αποτύπωση Απόψεων της Κοινής Γνώμης για την Αξιολόγηση του Ακαδημαϊκού Χάρτη της Χώρας» (ΑΔΑ: Β4ΜΒ9-ΦΤΓ), ποσού 35.000€! Θα επανέλθουμε στο θέμα. Σίγουρα θέλουμε να δούμε και τη μελέτη και την έρευνα της κοινής γνώμης. Είπαμε, είμαστε περίεργοι…

Προχειρότητα και βιασύνη [2]
Έτσι, λοιπόν, η άναρχη και χωρίς σχέδιο από ειδικούς ανάπτυξη της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ελέω Υπουργών Παιδείας και μικροκομματικών τοπικών συμφερόντων, αντί να διορθωθεί εκεί που πάσχει, διορθώνεται(;) πρόχειρα και βιαστικά και πάλι με παρέμβαση Υπουργού. Επιτέλους, μπορεί κάποιος να εισακούσει τους αρμόδιους φορείς, όπως η Α.ΔΙ.Π. και τα Πανεπιστήμια;




 
ΚΑΝΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ!
Ονοματεπώνυμο:
Email:
Ιστοσελίδα:
Σχόλιο:
Κωδικός [όπως εμφανίζεται - Νέα εικόνα]:
Επιλογή για νέα εικόνα
 



Οδηγός για τους πρωτοετείς φοιτητές του Πανεπιστημίου Aθηνών

Έντυπη μορφή - PDF FORMAT


Το σκίτσο του φύλλου 197
Γίνε Εθελοντής!